currygryta

2012-06-15 / 17:42:29 / Mat, hälsa & vikt / 1 kommentarer
Idag blir det currygryta till middag. Jag åt Cambridge till frukost sen tränade jag.. Hade håll innan jag ens klivit på springbandet... Så jag cyklade 10 min istället, det va inge kul men jag vill ju vara fin.... Sen åt jag musli till lunch. Har solat några timmar. 

Recept
Kycklingfilé 
Uncle bens currygryta, 100 % naturliga ingredienser
ca 3 dl kokosmjölk
Krydda med curry, cayenne, salt och peppar. Jag la i en klutt grön curry också. och lite soya.. 
Skär kyckligen i ganska små bitar, eller det är väl en smaksak, krydda och häll sist i Uncle bens och kokosmjölken, koka! 

Kommentarer
Postat av: Angel

Ser riktigt gott ut!

2012-08-15 @ 12:28:59
URL: http://www.autumgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0