lunch vid kajen

2012-06-08 / 15:47:51 / Mat, hälsa & vikt / 0 kommentarer
Nu har jag solat lite, det är så varmt här i västerås så det går knappt att vara ute! Jag tog en lunch med Robin nere vid kajen. Det va salladsbuffé på Kajens café. Salladen bestod av Isbergssallad, majs, gurka, tomat, rödlök och morot. Sen Salami, kyckling, feta ost och soltorkade tomater. Soltorkade tomater är så gott! Jag tänkte testa äta svamp idag, jag bet i den men sen vågade jag inte smaka. Jag tycker inte om det..
Salladsbuffén va iallafall jättegod, det fanns pasta om man ville ha men det skippade jag såklart eftersom jag äter GI! Så som sagt va ska jag testa räksallad i Ullared. Tror faktiskt att jag kommer gilla det, och hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0