middag

2012-06-13 / 21:29:05 / Idas vardag / 0 kommentarer
Sallad med salami idag igen, orkade inte laga någon mat. Mattias hade ätit smörgåstårta på jobbet så jag hade ingen anledning att laga mat egentligen. Har tränat på att göra naglar typ hela dagen. Får min första kund i helgen kanske! Spännande! Jag har precis stoppat in nyttiga muffins i ugnen, smakade på degen, smakade väldigt mycket bakpulver!! Keson som jag åt imorse hade tydligen blivit gammal... så den skippade jag, hoppas muffinsarna går att äta ändå, så hade jag bara en banan och det skulle vara två.. MEN det blir säkert bra ändå.. Om det blir gott bjuder jag på det i helgen när Mattias mamma kommer! Receptet kommer i nästa inlägg. 
Här är en lite rolig bild på min middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0