Ny grill

2012-06-09 / 10:31:30 / Idas vardag / 1 kommentarer
Va så sugen på att grilla så igår köpte jag en söt rosa hinkgrill, den är ganska liten. Det räcker till mig och mattias iallfall, haha. Så igår grillade vi biffar som vi fått av min farmor. Marinerade med "all round". Biffarna blev jättegoda! Jag fuskade och åt lite potatissallad.. Idag äter jag Jordgubbscambridge med hallon i till frukost.
Senare idag ska jag åka mot stockholm och möta upp min plastfadder s ska vi åka till Ullared, mamma, pappa, Lina & Frida är redan där. Så iallfall måste jag åka röda linjen, jag fattar liksom ingenting av sthlm.. Vaknade 09.30 och va jättenervös... Usch usch usch, jag gillar inte det här!
Här är iallafall en fin bild på grillen & dom goda biffarna.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det ser riktigt gott ut....

2012-06-11 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0