Ohlala, bloggdesign

2012-06-06 / 21:48:24 / Idas vardag / 0 kommentarer
Har ni sett min fina bloggdesign? :) Tjejen som gjort den är bara 12 år! Här är hennes blogg. http://namnetblevtea.blogg.se
Jag ska bara byta header (när jag vet hur man gör) så att bloggen blir lite mer personlig. Det här är min blogg som jag hoppas kommer funka, har varit bloggsugen ganska länge så nu ska vi se hur det går. I bloggen kommer jag dela med mig av goda recept som ni kan gå ner i vikt av. Ingen borde äta onyttigt! Det är ok att göra det ibland men inte alltid! Jag kommer också skriva om min vardag, lite foto, kläder osv...
Jag hoppas många kan ta del av mina små vardagstips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0